قالب خوشمل...


سفارشات بلوم
سفارشات ارزان تر از همه جا

سلام به همه امروز یه نوع قالب خوشگل اوردم خیلیییییییییی نازه مدلش هم جدیده هر کی خواست سفارش بده و توی نظرا بگه با 10 نظر میسازمش

 

اینم نمونه قالب زیبا ساخت خودم:

 

 

 

دوستتون دارم منتظر سفارشاتون هستم راستی اگر کسی خواست هزینه ها رو بده نظر ها رو به این وبم بده

 

http://www.nazi10.lxb.ir

 

قوانین نظر دادن: نظر های تکراری ندین. شکلک قبول نیست گذاشتن عدد هم قبول نیست متن های زیبا بدین...!


اگر کسی این قوانینو رعایت نکنه براش قالب نمیسازم...!



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت0:35---1 اسفند 1393
سلام.خوبی؟منو یادت میاد؟؟؟مریمم.قبلا چندتا سفارش داشتم اینجا.یکم مزاحت داشتم برات.توی یه مسابقه ی وبلاگ نویسی شرکت کردم می خوام توی تزئیناتش کمکم کنی.هرچه قدر قیمتش باشه 2برابرش نظرمیدم فقط می خوام خیلیییی خوب باشه.یه قالب هم آماده دارم که می خوام تغییرش بدی که فکرکنن خودم درستش کردم.یه لوگوی متحرک می خوام.یه متن دنبال موس.یه بالابر.یه صفحه ی ورودی که عکس روشم می خوام تغییر داده بشه.قالبم فوق حرفه ای بشه.می تونی؟؟؟موضوعم حضرت محمده.
پاسخ:خب عزیزم لوگو و متن به دنبال موس وبالا بر و صفحه ورودی رو میتونم درست کنم ولی قالب رو باید باهات حرف بزنم ادرس هم که درست نذاشتی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ‌ها:
|پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:,| 20:14|nazanin Bloom|

About


به وبلاگ من خوش آمدید
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive